Translate

Ruilen

Wat is het handig om mensen te kennen die het ook zijn...handig. Zo kun je nog eens diensten ruilen. Een bevriend klussenman heeft hier eens een vloer gelegd, met de afspraak dat wanneer er iets bijzonders te schilderen zou zijn, het dan mijn beurt is. Vorige week heeft hij in een dolle bui een bedje voor zijn dochter gemaakt. Fleurig behang geplakt, en de bloemen die daar op stonden, uitgezaagd in het bedhoofd. Volgende stap na het lakken was... mij bellen.




Ik begin met de ondergrond iets op te ruwen met een scotch bright lapje. Na afnemen zet ik met houtskool de lijnen voor de stelen van de bloemen erop. De bloemen vul ik later in. Met acryllak en een filamentpenseel schilder ik de eerste lijnen op het bedje. In een mooie draai zet ik Jente's naam er boven. De eerste opzet is gemaakt...wordt vervolgd!


Reacties

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts