Translate

Rondleiding - werkkamer



  
Met dat de werkkamer verplaatst werd naar het atelier in Wijngaarden, kwam een heerlijke ruimte vrij. Geen werkkamer meer. Maar zoals dat met vrije ruimtes gaat in een huis...ze vullen zich in no time. De muren schilderde ik citroengeel, het houtwerk RAL 9010, mijn favoriete wit. De gele kleur schilderde ik rondom op alle muren. Het roze rode kastje heeft al jaren geen goedkeuring van de familie, maar ja, het is mijn handige kastje en opeens kom ik dan weer dingen tegen die in dat kleurschema passen... 
Bovendien was het het eerste kastje wat ik kocht voor op kamers, en ook het eerste wat ik op decoratieve wijze groen schilderde. Ik zou het nu anders doen.


Tegen de andere muur staan drie kasten. Ze zijn om drie oude paneeldeuren heen gebouwd. Sterk, degelijk en er kan een hoop in. Lelijk zijn ze ook, ik denk ze regelmatig in RAL 9010, maar ja. In gedachten is er meer gedaan in huis... Gereedschap, stofferingsmaterialen en stapels lappen stof in een grote kast met twee deuren, en al het computergedoe in de derde kast. Waar ik vervolgens regelmatig zit te werken. Tja...

Reacties

Populaire posts