Translate

Late Summer Fair



Ik had er zelf om gevraagd...nazomerweer. Voor veel mensen een beetje veel
van het goede, begreep ik later. Met mijn kraam stond ik op een hoek, dwars op de route.
Een lekker briesje zorgde de hele dag voor verkoeling.
De hele dag alleen maar enthousiaste mensen. Veel info over workshops
kunnen geven, en alle tijd om met iedereen een praatje te maken en verhalen uit te wisselen.
Dat is ook als je net uit het pad staat, als klant heb je dan niet het gevoel
dat je de 'looproute' in de weg staat.



In de ochtend en ook aan het einde van de fair heb ik hulp gekregen
 van vrienden & vriendinnen... wat zou ik zonder moeten?
Laden en lossen, even op je kraam passen als je ergens even heen moet, getrakteerd worden
 op ijs...poffertjes...koffie...stroopwafels.
Super, jullie zijn super!


Reacties

Populaire posts