Translate

Kleur op maandag


Het is niet nieuw, eerder bedacht, eerder gedaan, maar het blijft leuk om maar te kijken...kleurcollages. Ik heb verschillende tinten geel verzameld, die ik afgelopen jaar ben tegengekomen. Flexa schreef het al voor...geel als citroen, mosterd en hun varianten. Geel moest het zijn voor 2011. Hier in huis was het geel, toen geel nog Toscane was, vooral Napels, weet je nog? Het enige wat daarvan nu nog rest, zit op de lambiseringslatjes in de gang. En die wil ik al heel lang weg. Glad stuken die boel. En dan behang erop van de gezusters Priem, uit Gent. Die hebben alleen maar retro. Juist, met mosterdgeel. Ik heb 5 rollen klaarliggen, al een poosje. En wil ik nog een beetje 2011 zijn volgens Flexa, dan moet ik er wel haast mee maken, met behangen... (en breken van de lambisering en stuken van de muren en lakken van de deuren -9010- en dan ook meteen de trap maar met marmoleum...)
Een ding, ik hoef me voor de trendkleur van 2012 geen zorgen te maken. Warm, fruitig rood. Die zit al even op mijn eetkamermuren...

Reacties

Populaire posts