Translate

Verrassing


Ik had er niet meer op gerekend. Het is een keer welletjes, toch? Al zes, zeven jaar lang verrast worden door een onbekende Sint. Ieder jaar een tasje met wat pepernoten en een kado aan de deurknop. Pepernoten in de gang, door de brievenbus gegooid.
In het begin heb ik mn hoofd gepijnigd met de grote vraag: Wie? Ik heb wel eens vermoedens gehad...het is iemand die mij heel goed kent, in ieder geval mijn smaak, interesses en persoonlijkheid. Altijd een kado precies in de roos, wat ik mooi vind, wat ik draag, wat ik lust. En dit jaar: wat ik lees. Want weer hing er een tasje aan de deur.
Ik ben gestopt met vragen. En ben gaan doen wat je met zulke dingen moet doen...er enorm van genieten!
Dus: dank u Sinterklaasje!

Reacties

  1. Misschien is dat nog wel het leukste: het geheimzinnige. Hopelijk duurt het nog heel lang voor het geheim onthuld wordt..................

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts