Translate

Hout & Muren


Op dit moment werk ik aan een uitdagend project:
een restaurant voorzien van oud hout en oude muren. 
Het hout is nieuw, de muren aardig oud en beschadigd.
Oranje verf, donkere beits, en een patina in bruin 
en zwart gebruik ik voor de balken.

De muren zijn een ander verhaal.
Wanneer ik daar aan begin 
maakt de plankenkoorts langzaam 
plaats voor het creatieve proces.
Je kunt van te voren nog zo voorbereid zijn, 
ook in dit geval is de ondergrond leidend
voor wat uiteindelijk zichtbaar wordt.

Ik word blij van iedere bladder die 
zich van de muur losmaakt.
Dat geeft een natuurlijk effect, en aan mij de uitdaging 
er kleur en vorm aan te geven. 
De kleur en de technieken kun je kiezen, 
de vorm is een proces. 
Een spannend proces, waar ik morgen 
weer met nieuwe energie in stap!

Dit project volgen?
www.facebook.com/Kraak.Decoreert



Reacties

Populaire posts