Translate

Count Your Blessings 2


Enige tijd geleden schreef ik over
Count Your Blessings en de schalen 
die ik naar aanleiding daarvan gedecoreerd heb.
Ik heb ze daarna ter verkoop aangeboden, 
maar niemand die reageerde.
Tot ik de juiste tijd en plaats tegenkwam.
Count your blessings, leuk,
 maar wanneer je er geen handen en voeten aan geeft 
blijft het enkel een optelsom van mooie dingen. 
Wanneer je de mooie dingen die jou toevallen, gaat delen, 
dan pas wordt het meer en draagt het vrucht.

Zo gaat een groep van 25 mensen uit mijn kerkelijke gemeente 
volgende week naar Oeganda om voor 4 gezinnen huizen te bouwen 
en ze te helpen zelfvoorzienend te worden. 
Die 25 delen hun tijd en menskracht met anderen die dat nodig hebben. 
Dat hier geld voor nodig is mag duidelijk zijn, 
en allerlei acties om dat in te zamelen hebben inmiddels plaats gevonden. 
Ook mijn schalen zijn ten bate van dit doel verkocht.
 Een ervan is over, die vervult hier thuis de rol van tijdschriftenbak.
 Met een tijdschrift op kleur bovenop, en de tulpen ernaast. 
En het plaatje ervan deel ik op mijn blog...

Reacties

Populaire posts