Translate

My World


Terwijl ik een artikeltje lees in myworld
denk ik aan een cursist
van een paar weken geleden.
Een dame van 77 die al
32 jaar haar creativiteit inzet
voor India.
Met toewijding en plezier vormt
zij vogels met echte veren
en verkoopt deze. 
Met de opbrengst kunnen
meisjes en vrouwen in India een vak leren
en daarmee een beter leven opbouwen.
Ze vertelt hierover tijdens de workshop
en we krijgen geen genoeg 
van alle verhalen. 
Een keer stonden we in Ootmarsum,
zo vertelde ze, ik had 52 werken bij me,
en verkocht er 47.
We konden in een keer
een schooltje kopen. 

Kijk, daar word ik nu stil van...

Reacties

  1. He.... daar was ik bij! Wat leuk om nu toch een écht vogeltje van haar te zien! Wat een kunstwerkje! En wat een bijzondere vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts